Filmanmeldelser: Er de ekte lenger?

Ved: Jack Dawn
Vi har alle lest filmanmeldelser. De gjøre et inntrykk på måten vi se på en film i theater. Vi aksepterer det eller ikke, film vurdering som vi leser har en distinkt effekt på våre sinn. Det gir deg et forestillingen sett av ideer som du ta i film-salen med deg. Men de dagene er endret siden. Kritikere som du kan stole på er sjelden rundt. Nå er det ingen mangel på kritikere som pakker i celebrity sladder, vurderinger sende dem som. Disse kritikerne lage deres skriver peppy å hente eyeballs og holde leserne interessert. Som en konsekvens, ender de vanligvis opp gir deg trivia som du vanligvis finner i celeb gossip blader.

Filmanmeldelser har morphed til bli noe som det var ikke når det startet av. Det er knapt noen kritiske evaluering av filmen. Oftere enn ikke, er kritiker behandlet på en overdådig affære på premieren av en film. Kritiker er utstyrt med kjendis sladder oppdateringer om de ledende aktørene av filmen. Oppdateringene friste kritiker å pakke dem i gjennomgangen til å trekke opp lesbarhet-faktor. Celeb gossip elementene i film vurdering gjøre hele opplevelsen noe av en joyride, i motsetning til sturen toner av vurderinger som vi var vant til å lese.

Filmanmeldelser endret sine takle siden kritikere funnet ut at leserne ønsker noe mer fra korrekturen: de ønsker scenene handling. Det er der den liberale slumre av celebrity sladder å holde dem interessert. Lesere vil vite om det var gnister fly mellom bly-par av filmen. De ønsker å vite hvis du har godt sammen med de andre medlemmene av cast og mannskap. De ønsker å vite hvis noen av skuespillerne fikk yelled på av regissøren! Disse celeb gossip historier, når sprinkled på anmeldelsen, gjør det til et mer velsmakende alternativ. Kritiker kan bare imøtekomme på behovene av lesekretsen å gjøre sin stemme hørt.

Kjendiser bruk filmanmeldelser vise seg selv også. De snakker utelukkende til mange av kjendis sladder portaler, voicing sine meninger om filmen. Celeb gossip magasiner føler glad i å få disse eksklusive historier som øke deres salget, eller få dem mer trafikk. Som en gest, Underholdningen Nyheter kritiker holder anmeldelsen tonet ned og lovpriser skuespiller som snakket utelukkende generelt. Det er en slags symbiose som fordeler både leseren og portalen.

Filmanmeldelser har en spesiell plass i hjertet til filmen lover. Det er like mye en del av film ser opplevelse. Kritikerne må innse at celebrity sladder har et annet sted av sine egne. Slå sammen to sammen vil bare gjøre alvorlige leserne gi opp håpet og se på vurderinger som noe mer enn celeb gossip. Det vil være en svært uheldig og tidlig død av en tradisjon som er så gamle og dyp som kunst av filmskapning.
laster inn...
Forfatter:

Relaterte artikler i Filmanmeldelser

Folk interessert i artikkelen ovenfor er også interessert i de relaterte artiklene nedenfor:

En moviegoer har ingen måte å finne ut om en film er verdt en se eller ikke. En filmtrailer kan gi en følelse av at det er en absolutt må se men når gjort, det kan alle virke som en sløsing med tid, i tillegg til pengene gitt at filmen viser seg for å være en absolutt crap.
Fra tid til annen, kommer en film tegn sammen som står testen av tid. Knapt noen figur har vært omtalt i spillefilmer mye mer generelt enn skapning fra havet, Godzilla. Denne massive monster først ble introdusert i 1954 japansk film, Godzilla, med en tett redigerte utgave introdusert i USA i 1956 kjenner som Godzilla, konge av monstrene. Begrepet Godzilla er egentlig en kombinasjon av to japanske ordene, gorira betydning gorilla og kujira betyr hval. Hans fysiske utseende er endret til en viss grad over tid og ennå hans grunnleggende funksjoner har fortsatt å være stort sett identisk.
Med en rekke filmer slippe hver uke, er det lurt å vedlikeholde din egen personlige filmlister. Du kan opprettholde et notat bok å skrive ned film navn. Men det er programvare tilgjengelig i markedet som gjør å opprette, vedlikeholde og manipulere listene mye lettere.
laster inn...

Mer i Filmanmeldelser

Utmerket, Larry. Takk for å ta den nye artikkel katalog teknologien og gjøre det arbeidet til max. Jeg oppfordrer alle å holde bidra og bidrar jevnlig. Jeg kan attest til det faktum at dette området er allerede en sterk katalog i et felt av mange. Kudos til Larry!

Matthew C. Keegan
Artikkelen skribent

Jeg finner det en fryd å bruke både som forfatter og utgiver. Den er full av fin liten overraskelser som gjør hele prosessen med å skrive, lese og publisere artikler et komplett glede. Dette er en som kommer ut topper og beats resten hendene ned.

Eric Garner
Administrerende direktør
ManageTrainLearn

Jeg gjorde et Google-søk og kom over din side. Det var akkurat det jeg var ute etter og var opprømt å finne slike en lang rekke artikler. Som jeg lanserer en gratis magasin i en liten by i Florida, ønsket jeg å være så oppfinnsom som mulig samtidig som kunne gi noe innhold som er interessant og godt skrevet. Nettstedet har alle variablene i miksen. Utmerket sted å treffe alle notatene i skala slags snakker.

Mo Montana
Florida, USA

Artikkelen emner

Copyright © 2005 - av Larry Lim, Singapore - artikkel søk Engine Directory på ArticleSphere.com™
ArabicBulgarianCatalanChinese (Simplified)Chinese (Traditional)CzechDanishDutchEnglishEstonianFinnishFrenchGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIndonesianItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSlovakSlovenianSpanishSwedishThaiTurkishUkranianVietnamese