Film Recenzie – najnovší film Recenzie

Podľa: Tara mladých
Filmových kritikov po celom svete sa chystá pero nadol film Recenzie na najnovšie správy Hollywood. O prahových 2009 Hollywood sa chystá predložiť nový rok bonanza pre milovníkov filmu s radom film správy svete od dvadsiateho decembra. Defiance je jedným z najviac hovoril o uvoľneniach film 2008-2009. Okrem Defiance existuje niekoľko ďalších filmov, ktoré čakajú na uvoľní alebo má zíral už skríningu.

Defiance: Daniel Craig fanúšikovia sú nadšení s vydaním jeho nového filmu vzdoru. Predstavovať Daniel Craig, Schreiber žiť a Jamie Bell film získal ocenenie kritikov a už je nominovaný na prestížne ocenenie Zlatý glóbus. Tento akčný thriller je založený na príbeh o troch židovských bratov, ktorí odvážil uniknúť z nacistického koncentračného tábora nachádza v nacistickej obsadené bieloruský lesa. Na ceste sa stretli ruskí bojovníci. S pomocou Rusi Bielski-bratia snažiť zhromaždiť všetky ostatné, ktorí boli v nebezpečenstve a zostrojte obec sa chrániť. Daniel Craig ako Tuvia Bielski je geniálny ako nikdy predtým. Výborný kinematografie a prvé hodnotené scenár podľa riaditeľa Edward Zwicky určite dať film nadšenci dobrý dôvod sledovať Defiance.

Watchmen: Watchmen je medzi kontroverzné správy Hollywoodu v roku 2009. Film, réžia Zack Snyder je otrasená intenzívne právnu bitku. Watchmen je strieborné plátno adaptácia populárnej 1986 komikse Alan Moore a Dave Gibbons. Príbeh filmu sa vyvíja okolo napätej politickej vzťah medzi USA a Sovietske Rusko počas 80s. Starému Jeffrey Dean Morgan ako o komediant, Jackie Earle Haley ako Rorschach, Billy Crudup ako Dr Manhattan a Patrick Wilson ako Nite Owl II tohto filmu Warner Brothers mega je určite sa stane hitom medzi gen-x, akonáhle to udrie divadlách.

Podivuhodný prípad Benjamina Buttona: Tento Brad Pitt a Cate Blanchett starrer od David Fincher bol nominovaný na 5 Golden Globe awards. Film je založený na fikcie F. Scott Fitzgerald o mužovi, ktorý podivne, sa narodil v jeho 80 rokov a starších dozadu. V priebehu jeho života skúsenosti, radosti a smútku, lásky a zrady a zistí pravdami života.

Twilight: Twilight je film novej éry s neortodoxný milostný príbeh. Film Starému Kirsten Stewart, Robert Pattinson, Billy Burke a Peter Facinelli líči dramatické a akcie-zbalil romanca medzi teenager Labutia Bella a upír Edward Cullen. Kým zapojiť s upír dievča nevedomky kroky do nebezpečenstva a riziká jej život. Režisér Catherine Hardwick bol naozaj odvážny riešiť také nezvyčajné vzťah v jej film.

Dajte si pozor na všetky nové filmové recenzie, najnovšie filmové recenzie, články a rôzne ďalšie podrobnosti pre najnovšie správy ako vzdor, The Spirit, Marley a ja, Valkyrie.
nakladania...
Autor: